mandag 3. oktober 2011

Diverse prosjekter.

Her ble det omsider nye vindskier. Skulle så gjerne etterisolert og byttet bordkledning på kortveggen også, men det får bli en annen gang.




Jeg hadde opprinnelig et hvitt spisebord med stoler,men stolene var så lealause at jeg kastet hele greia ut. Istedet tok jeg inn dette som virkelig ikke burde stå til lagring ute i fjøset. Det er ikke helt min stil,men det får duge for så lenge. Føler jeg er midt mellom to stiler akkurat nå. Mye hvitt er på tur ut, og farger er på tur inn.                              





For noen år siden var det inngangsdør her, men den
ble kledd igjen til fordel for et inngangsparti lengre bort. Det var isende kaldt og det trakk skikkelig her. Nå blir det verandadør inn til det som i fremtida skal bli et vaskerom.                                                       
Posted by Picasa




Det lille som vistes av tapeten som var på det ene gutterommet. Tror dessverre ikke at jeg var så lur at jeg tok noen bilder av det
rommet før det ble gjort om første gangen. Nå er
det gjort lettvint og bare lagt ferdigmalte plater.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar