mandag 3. oktober 2011

Hehe, det var bloggeren sin det; nesten 3 måneder siden jeg skrev første innlegg! Jeg er dypt imponert over alle som har tid til å sette seg ned og skrive laaange blogger. Hadde besøk av et søskenbarn i dag, og vi snakket om hvor artig det var å følge med på interiørblogger, men ikke hadde tid selv til å sette oss ned.. DA kom jeg plutselig på at jeg selv hadde "startet" en blogg..Har sett litt her i dag, men skjønner ikke bæra av hvordan jeg skal få til ei fin side. Det er vel bare å prøve seg fram, men så var det dette med tålmodighet da, har ikke så mye av det. Må prøve å legge inn noen bilder av huset mitt i dag kanskje,huset er jo noe jeg faktisk bruker en del tid på. Om ikke jeg er så aktiv med oppussing og pynting, så er det mye tankevirksomhet og planer. Heldigvis er det ikke alle planer jeg får satt ut i praksis, det er ofte ganske ville ideer jeg får. Er altfor impulsiv, så det er greit at jeg tenker meg om både en og ti ganger.. I helga var jeg på loppemarked, og da fikk jeg kjøpt ei sofagruppe jeg har drømt om i over 15 år. Jeg har spurt jevnt og trutt opp gjennom årene om  ikke sofaen skulle selges, og omsider ble den min. Det er to stoler og en treseter i en sikkert aldeles gyselig grønnfarge, men jeg elsker den allikevel. Jeg er så lei av at alt skal være hvitt, så her blir det å skifte ut litt etter litt, og få en fargerik hverdag igjen ;-)


Her er de to stolene. Jeg må nok skaffe meg litt stæsj som passer til fargen, og bildet over bordet skal byttes ut med et som er litt mer samme stilen.På bildet under er sofaen plassert på litjstua/biblioteket. Er ikke helt fornøyd med det rommet, men det blir forhåpentligvis bedre når jeg får ordna litt. Ble bare satt der i all hast og slengt over en duk og et pledd..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar