mandag 3. oktober 2011

 NYTT BAD PÅ VEI,høsten 2009.

Her var det et lite kjøkken før. Skal se om jeg finner noen gamle bilder etterhvert. Har vært mye rot med bildene, har mistet litt oversikten over hvor alt er. Håper egentlig med denne bloggen at jeg skal greie å finne fram det meste, og få system på det.





YTTERGANGEN

 Byttet ytterdør samtidig med at gangen ble ordnet opp. Gangen er ikke stor, og med hele fire dører, er det begrenset med hva en får plass til.

 

Her måtte jeg prøve meg litt fram før platene på skrudd opp. Var så usikker på hvordan jeg ville ha det. Dumt å få mange hull i veggen pga dårlig planlegging.. Ugla som henger der, hadde foreldrene mine da jeg var lita. Blir så nostalgisk og vil gjerne ha kjente og kjære ting fra barndommen rundt meg. Skoskapene fra Ikea er praktiske, og på hylla over har jeg kurver med luer, votter ++. Praktisk. Jeg skal legge ut bilder av gangen og badet pr dd. når jeg finner noen/eller tar nye ;-)
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar